Træn sammen med andre og få samtidig lige netop den instruktion DU har brug for

Holdtræning

Effektiv holdtræning og god omgangstone.
Bliv stærk med andre.

Sjovt og effektivt

Små hold med max 8 deltagere er for dig, der motiveres af at træne med andre og elsker variation i træningen. Der er lagt vægt på en GOD omgangstone, hvor alle er velkomne uanset fysisk formåen. Seriøs træning OG sjov samtidig motiverer dig til at komme afsted.

Strukturen sørger for, at du får fremgang – variationen, at du oplever hver træning forskellig og bevarer lysten til at komme.

Løft for Livet har fast 2 hold mandag og 2 hold torsdag, men jeg opretter andre hold ved behov

OUTDOORFIT
– holdtræning, der virker

Mandage

16.30-17.30 og 18.00-19.00

Tordage
16.00-17.00 og 18.30-19.30
Lav dit eget hold!
Er i en gruppe, der vil have jeres egen holdtræning? Kontakt mig.

Q & A

Du skal have dig selv med, egnet tøj og sko – og en flaske vand er en god ide. Hvis du ikke er vant til at være fysisk aktiv på tom mave, er det også en god ide at have spist i løbet af dagen – eller tage et stykke frugt med. Vi træner i Outdoor Gym, så det er en GOD ide at have tøj på, der er tilpasset vejret.
Vi starter med opvarmning, hvor alle led bliver bevæget i gennem (ofte også kæbeleddet!), derefter får vi pulsen op og laver specifik opvarmning til dagens program. Så træner vi et styrke element (dvs. specifik muskeltræning) og til sidst almen træning, hvor fokus er på forskellige bevægelser og at øge konditionen.

Jeg lægger vægt på, at træningen kan gradueres og tilpasses den enkelte deltager. Hvis du har kroniske sygdomme eller døjer med skader, er det en god ide, at vi tager en opstarts konsultation først, så både du og jeg er sikker på, at du kan starte direkte på hold. Nogle deltagere på holdene, har været igennem en periode med individuel træning først.

Hvis vi har talt sammen og er enige om, at holdtræningen kan være noget for dig, kan du være med et par gange, for at se om det passer til dig.
Det er helt naturligt, at det er svært at starte på noget, der er i gang – men alle deltagerne og jeg lægger vægt på, at man føler sig velkommen og får hjælp. Hvis du samler minimum 4 andre og I finder et tidspunkt I vil træne sammen, laver jeg et nyt hold til jer.